tisdag 30 september 2008

Sprutan

Nu har jag varit och tagit min första spruta!!!! Å vad det känns bra, ingen mer mens... Bara det... Och kunna ha sex när man vill och dessutom inte befolka jorden med fler barn!!! Men tänk så korkad och invand man ändå är... vad gör jag, jo åker till affären och handlar... storpack tamponger???? Hade redan glömt att det är min sista mens...

Är dessutom lite deppad, känns som min lover håller på att glida mig ur händerna... men jag får kanske skylla mig själv!!! Men, mister du en står det tusen åter!!!! Om det nu är så dj..la viktigt med en karl!!!!! Jag tror min lover vill mer än bara vara lover, och vad gör vi då??? Jo, jag tror han kommer skaffa sig någon som han kan leva ett normalt liv med... och inte med mig som inte ens bor nära och inte kan bo nära.... Fortsättning följer!

Inga kommentarer: