fredag 26 september 2008

Hur får man se ut?

Hur får man se ut när man är 40 plus???? Ibland ser jag så himla snygga kläder, men passar det på mig... Rent åldersmässigt??? Som VD kan man ju inte heller se ut hur som helst! Ibland ser man damer runt 40-50 som klär sig som 20 åringar ... och DET är inte snyggt!!!! Hur som helst ska man väl inte bry sig om vad andra tycker... men ändå!

Nu närmar sig helgen, å vad skönt!!! Med stor villa, 200 kvadrat + tomt så har man ju en del att göra!!! Brukar hyra in sonen med kompisar att fixa gräs odyl!! Lite pengar och en middag går alltid hem!!!! Men ibland är det skönt rent mentalt att ta hand om gården, så i helgen ska jag klippa gräs, plocka undan ute möbler och annat! Ska INTE bli någor party... Nästa helg kommer min älskare.. å vad skönt det ska bli, både för kropp och själ.... Längtar!!!! Idag ska jag jobba undan det sista för veckan på företaget.

Att göra idag:
- Powerwalk 1 timme
- Bokföringsarbete
- Vax av ben hos Skönhetsateljen
- HELG

Inga kommentarer: