söndag 28 september 2008

Telefonsex

I går var min kompis här och vi drack vin till mitt i natten!!!! Så lite bakis är jag allt idag!!!! Sen ringde min loverboy och vi hade lite dirty talk... Jag tycker det är en perfekt hobby om man inte kan träffas!!!! Ibland blir jag så tänd bara på tanken att vi har sex och att då tillfredsställa sig själv... Det är faktiskt ganska bra!!!! Med lite leksaker till kan det bli en höjdare!!!!! Hoppas han ringer i kväll igen!!!!!! O nästa helg kanske vi träffas!!!! Mysigt...
Nu känns det verkligen att det håller på att bli höst!!! Bara 5 grader i morse!!!! Å vilka vackra färger det är i naturen!!!! Sen tycker jag att det är skönt när det börjar bli mörkt på kvällarna, man kan sitta inne med tända ljus!!!!


Nu ska jag ut och powewalka en stund!!!!

Inga kommentarer: