lördag 27 september 2008

Linda Rosing...

Say no more!!! Vilken fantastisk kvinna!!! Linda o jag har en sak gemensamt... och det är att gilla livet!!! Sen hur man gillar livet, ja, det är upp till var och en! Våra vägar korsas ibland och ibland tycker vi helt olika!!! men, det som är viktigt är att respektera andras val o livet, så länge ingen mår dåligt av det!!! De enda i Lindas liv som kan må dåligt av det är hennes barn, men det tror jag inte. Efter att ha jobbat på dagis/skola ska alla ni kära vänner veta att barn behandlas MYCKE värrre i Sverige än Lindas barn!!!
Sen det här med att suga kuk... när man blir äldre än 30 (ska inte generalisera, men det känns så i Lindas inlägg) så ÄLSKAR man den övningen, samt att få oralt själv... Helt fantastiskt faktiskt....
Jag tycker Linda är ett bra komplement till Blondinbella!!!! Helt olika men ändå så intressanta! och vad är intressant... jo jag gillar driftiga kvinnor, tjejjer vad det än är! Sveriges framtid, entreprenörerna!!! Alla som klagar offentligt... även dålig reklam är bra reklam!!!!

Go Linda GO!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är du VD så är jag Prinsessan Diana... !!

Anonym sa...

Vad är det du gillar med Linda Rosing egentligen? Hennes osäkerhet? Hennes strävan efter att se ut som en barbiedocka? Hennes omogna sätt? Vad? Du verkar vara en klok kvinna, vad är det som du tycker är coolt? Visst, att släppa loss o festa o ha kul då o då är helt ok, men att spruta i sig botox när man inte behöver o göra alldeles för stora tuttar är inte ok.
www.hanky.se/kharma