torsdag 25 september 2008

Nu var det klart!!!

Då har jag varit och fått mitt prevmedel. 1000 frågor kändes det som, hon ville bestämt sätta in hormonpiral... men det vill INTE jag. jag gav mig inte det blev spruta!! Depo-Provera... Hur bra som heslt för mig som inte kan ta ett piller varje dag pga minnesförlust ;) Nu ska jag komma ihåg var 12:e vecka istället!!! Tror det ska gå bra! Och det bästa av allt... INGEN mens!!!! vet att när jag hade spruta förra gången tyckte jag det var konstigt att inte ha mens... men nu, 15 år senare och 15x12= 180 mensar senare, så räcker det!!!! kan inte bärga mig tills jag ska ta den, förmodligen på tisdag eftersom jag ska ha min SISTA mens när som helst!!!!

Rusade in på HM och köpte en tröja, bara en svart V-ringad helt vanlig baströja 98:-. Alltid bra att ha och man kan aldrig ha för många!!!

Inga kommentarer: