torsdag 25 september 2008

Vad ska jag ha???

Frukost, yougurth, två mackor och kaffe!!!! Bättre än så blir det inte... Skulle velat orka göra en bättre frukost!

What to do today???
- Powerwalk 1 timme

- Prevmedel, men vad ska jag ha???????
- Träning i kväll
- Hockey på säsongskortet
- Arbeta med företaget

Vad är jag för människa egentligen??? Jo, jag är 44 år, egen företagare i tjänstesektorn, en omsättning på 15 miljoner, ensam mamma till en son 16 år, lever som jag känner för! Många roliga vänner OCH en hemlig älskare!!!!

Men varför i hela friden prevmedel????? Jo, för när jag är så här gammal och singel så vill även JAG ha sex ibland. Och nu undrar jag om mina medsystrar på prevmottagningen fattar det! När man var tonåring var det ju jätteviktigt att ha fast sällskap innan man skaffade sånt, nu undrar jag vad de kommer att säga när jag vill ha, har du fast sällskap???? Ska jag ljuga eller säga att det har jag inte!!! Fortsättning följer!!!!

Inga kommentarer: