måndag 29 september 2008

Måndagmorgon...

Segt.... skulle vilja vara piggare, men det är ju måndag och bara fem dagar kvar!!!! Tills han kommer till mig! Jag tycker det är så skönt att vara särbo... Än så länge... men jag känner inget behov längre att bo med någon, jag vill bara ha det bästa!! Kan tyckas lite ego, men många av mina tidigare relationer har varit pissiga, faktiskt. Den sista mådde jag väldigt dåligt i periodvis, han knäckte mig psykiskt ibland och höjde mig till skyarna ibland. Är inte det typiskt misshandel???? Men jag fattade aldrig riktigt vad som hände, rätt som det var så bodde han hos mig, bestämde vad jag skulle göra, vad jag skulle skratta åt, vem jag skulle umgås med!!! Och ur den tysta överenskommelsen så fungerade allt bra, tills jag gjorde något "fel"!!!! Och alla tyckte han var så trevlig, snäll, omhändertagande, ja alla positiva superlativ som finns!!! Och jag bara höll med, för hur kan man erkänna att man valde fel???? Hur kom jag ifrån allt då, jo en dag bara bestämde jag mig!!! Nu dj..lar är det nog!!! Och så bra som jag mår nu, det var länge sedan faktiskt!!! mer om denna tid senare!!
Att göra idag:

- Powerwalk
- Företaget
- Lunch med väninna
- Gymmet

Så det är dags att jag sätter fart!!!!

Inga kommentarer: