onsdag 24 september 2008

Vadå 40 plus....

Å vad jag är trött på alla bloggar av småflickor... Inte för att de är fel, de är hur duktiga som helst!!!!! Men jag vill läsa om någon som mig!!!! 40 plussare!! I samma anda som de andra! Vad gör 40 plussare för speciellt då????? Jo, de har lite mer livserfarenhet, de har andra kläder, andra partyställen, andra intressen... Ja, listan kan göras hur lång som helst!!!

Idag är mitt första ämne preventivmedel... En så himla enkel grej att skaffa... not!!!! För är man 40 plus då får man inte ha vilket prev.medel man vill!!!!! Den ena biverkningen efter den andra!!!! Jag ville ha spruta, men se det gick inte, benskörhet kan uppstå och HUR kul är det! P-piller går inte, det ska va minipiller vilket inte fungerar för mig, då jag blöder när hönan själv vill o absolut inte regelbundet!!!!! Ska dit i morgon och då kanske man få veta lite mer om utbudet... För finns det något bättre än att ha sex som 40 plus??? Näe, tror inte det! Tänk om man vetat det man vet idag om sex när man var 20... Bättre sent än aldrig!

Nu är det hög midja som gäller. Och smalt över magen... hur bra går det... Jag vet redan hur jag kommer att se ut... Och jag är definitivt inte överviktig och jag vet att det kommer bli en boll frampå magen!!!!! Vägrar, fast det är så snygga kläder!!!
T-shirt med ”LOVE” tryck i ekologisk bomull, Katharine Hamnett, stl XS–L, 600 kr.
Kort bomullskjol, Frk/Åhléns, stl XS–XL, 199 kr.

Inga kommentarer: