onsdag 1 oktober 2008

Tänkte till

Igår var jag lite låg, med tanke på min lover... Men nu är vi tillbaka till varandra. Men han kommer inte i helgen, suck... Men jag ska dit nästa helg! och då ska jag testa om sprutan var bra ;). han blev också glad...fattar att det inte är så himla kul att dra ut den när det känns som bäst!!!
Idag är det skitväder, riktigt höstrusk!!! jag har ont i ett lillfinger, ramlade på dansgolvet o tog emot mig... Detta för en månad sedan!!!! Och fortfarande ont o svullet!!!
Har kollat in alla elaka kommentarer hos Linda Rosing. Jag fattar inte att man orkar klaga på henne. det är väl bara bra om människor är lite driftiga. Sen i vad spelar väl ingen roll om man blir drabbad av det! Go Linda tycker jag... Gör det du vill göra och känner för! En annan som vågar är Blondinbella, tycker hon är häftig som vågar och törs!!!! Så ung och så driftig, där har många att lära något. Hon skite i jante och annat trams! Heja Blondinbella!!!
Att göra idag:

- Powerwalk
- Gym
-Arbeta
Ha en bra dag!!!

Inga kommentarer: